Memey 'Mungkin' akan Berkahwin Dengan Norman

Posted by Admin


Memey dan Norman semasa perbicaraan tuduhan berkhalwat


Kadang-kadang tengok muka Memey nie lawa gak

"Jika sudah jodoh, saya perlu terima bakal suami seadanya. Malah, jika ditakdirkan bertemu jodoh dengan duda beranak tiga pun, saya terima kalau ia sudah jodoh,"


Hint yang diberi Memey bila ditanya tentang jodoh nya dengan Norman. Adakah akan betul-betul berlaku? Kita nantikan.

Bila ditanya gosip kelibatnya sering kelihatan di pejabat Norman Hakim dan dikatakan kembali menetap di pejabat kekasihnya itu di Taman Ukay Perdana, Hulu Klang.

Ini jawapan Memey.

"Saya datang ke pejabatnya kerana urusan kerja dan bukan menetap di pejabatnya. Saya juga ada datang makan di restoran milik Norman sebab itu ada orang nampak kelibat saya di sana.Apapun, saya sudah tidak kisah cakap-cakap orang kerana terlalu banyak persepsi disebarkan orang. Apa yang penting, saya dan keluarga tahu hal yang sebenarnya. Orang akan fikir gosip itu betul apabila saya mendiamkan diri tetapi kalau saya beri kenyataan pun, orang bercakap benda yang sama juga,"


P/S. Benda baik,elok dicepat-cepatkan. Kalau betul,Ouch! Panas ingin jadi orang pertama mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU.

Entri Yang Berkaitan:



1 comments:

  1. Anonymous said...

    lawa apekah??? hahaha...jgn butakan mata laa... jauh beza ngn abby..harapkan muda aje....

Post a Comment