Sah! Waheeda Bakal Isteri Akhil?

Posted by Admin



Malah lebih mengejutkan, Waheeda bakal melakonkan watak isteri Ustaz Akhil. Waheeda ketika ditemui di majlis ramah mesra bersama barisan pelakon Nana Tanjung untuk TV9 berkata, watak sebagai isteri dalam sitkom berkenaan belum pasti memandangkan ia masih dalam peringkat perbincangan.

Katanya, tawaran itu juga hanya datang daripada Akhil sendiri dan bukan penerbit.

“Sepatutnya, saya tidak boleh memaklumkan perkara ini terlebih dulu kerana ia masih dalam peringkat perbincangan. Saya hanya dimaklumkan Akhil secara lisan,” katanya.

Dalam Harian Metro semalam, Waheeda mengakui tertekan dengan isu yang mengaitkan dirinya dengan penceramah bebas itu. Mereka juga dikatakan sudah berkahwin. Gadis kelahiran Johor Bahru, Johor itu mengakui cukup bahagia apabila bergaul dengan Akhil.

Mengulas perkembangan karier seninya, Waheeda dijangka sekali lagi bergandingan dengan Akhil untuk menjayakan persembahan sempena Maulidur Rasul di Stadium Merdeka, Isnin ini.

“Saya terima apa orang hendak bercakap mengenai kami. Walaupun kami tidak bercinta namun ramai yang kelihatan seperti suka menggandingkan kami.

“Saya akui walaupun berdepan pelbagai tohmahan daripada masyarakat dan kontroversi, namun hubungan kami tetap baik. Kami tetap berkawan dan meluangkan masa bersama terutama apabila membabitkan hal kerja,” katanya.

Waheeda turut memaklumkan mahu memberi tumpuan kepada penghasilan album solonya tahun ini. Apabila diajukan persoalan mengenai hasratnya sebelum ini untuk tidak berlakon lagi, Waheeda mengakui sebaliknya.

Katanya, hasrat itu terpaksa dilupakan buat sementara memandangkan sudah berjanji dengan Prof Madya A Razak Mohaideen untuk menjayakan drama bersiri terbaru arahannya.

Entri Yang Berkaitan:



1 comments:

  1. spidernetgold said...

    best jika ada ramai artiss mcm u n geng, mawi n geng, rabbanni n geng, ustaz akil...

Post a Comment